piątek, marca 29, 2013

Od Rutiny "Poród Charli!"

- Ale boli, ałć - słyszałam pojękiwania przy mojej jaskini
- Kto tam? - zapytałam neufnie
- To ja, Charli.. Rutino...Ja rodzę....
- Och.. Połuż się tu, niedługo będzie po wszystkim - powiedziałam uspokajająco - Kieł zostajesz czy idziesz?
- Zostaję - powiedział

- Acha... 
*Po kilku godzinach*
Charli spojrzała z miłością na swoje szczeniaki
- Piękne - mówiła
- Tak, tylko teraz jak się będą nazywać? - zapytałam.
A szczeniaki wyglądają tak:
Waderka:












Basiorki:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.