sobota, marca 30, 2013

Od Ellie cd. Picallo

Pamiętam że miałam iść do Picalla. "Ale gdzie on jest?" myślałam.Usłyszałam myśl. Jej skrawek. "...nie znosi... "chuliganem"... co ja robię źle... taki z natury..." i nic więcej. Byłam zdziwiona. Tak, miałam dar telepatii ale on działał tylko przy kontakcie fizycznym... Musiałabym dotknąć łapy jakiegoś wilka żeby usłyszeć jego myśli. i on musiałby tego chcieć. Ale to... Wokół mnie były tylko drzewa. "Ktoś musi coś mocno przeżywać..." Przypomniało mi się wczorajsze zajście... I już wiedziałam o kogo chodzi. Pobiegłam pomiędzy drzewami. Usiadłam obok niego.
- Ejj.. Co się stało? Jesteś taki smutny... 

<Picallo?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.