piątek, marca 29, 2013

Od Lady Shine "Zmiana"





Pewnego dnia usiadam sobie nad wodopojem, patrzyłam na swoje odbicie...
- Nie, nie chcę już tak wyglądać... Nikomu się nie spodobam... i będę sama do końca moich dni... - szlochałam
Podniosłam się i poszłam do Rutiny. Kupiłam tam Branzoletkę zmieniającą wygląd. Wyszłam z jaskini... Założyłam ją na łapę, podeszłam do najbliżsyej mnie kałuży i (nie wiem jak to się stało)... zobaczyłam zupełnie inną siebie. Teraz już się sobie podobam. Zawsze chciałam tak wyglądać.
Oto nowa ja:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.