sobota, marca 30, 2013

Od Jacoba

Chodziłem sobie po lesie. Tam spotkałem Lexi. Przywitałem się z waderą, zamieniłem kilka słów i powiedziałem jej, że idę się przejść, a później zapytała:
- Moge iść z Tobą? - mówiła patrząc mi głęboko w oczy...
- Pewnie - odpowiedziałem z uśmiechem - No to idziemy
Postanowiłem zabrać ją nad Magiczny Wodospad
*Nad Magicznym Wodospadem*
- Pięknie tutaj... - powiedziała zamyślona
- I to jeszcze jak - mówiłem patrząc na waderę
Było bardzo fajnie, rozmawialiśmy o rożnych rzeczach, śmialiśmy się...
Jakiś czas później zrobiło się już ciemno, więc postanowiłem wrócić do nory;
- Wiesz, Lexi, jest już późno, ale było mi bardzo miło, więc może jutro się też spotkamy...? Co Ty na to? - powiedziałem
<Lexi? Spotkamy się jutro? :P>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.