niedziela, marca 31, 2013

Od Thery cd. Jasper

Dowiedziałam się od Spiritis'a że rodzice organizują Wielkanoc u siebie i mogę kogoś zaprosić.Od razu pomyślałam o Jasper'ze! Ale...było jedno ale... Czy on nie ma już żadnych planów? No nóż, nie grzech zapytać.
- Witaj Jasper'ze - wbiegłam do jego nory
- Hej, co się tak do mnie spieszyłaś? Coś się stało?
- Nom! Żebyś wiedział! Zapraszam Cię na wielkanocną kolacje u moich rodziców. Będzie moja rodzina i Ellie i Spir z kimś przyjdą. To ja też chcę. - uśmiechnęłam się do niego
- To znaczy że chcesz iść ze mną?
- No...tak


< Jasper, zgadzasz się?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.