piątek, marca 29, 2013

Od Lady Shine

- No to może o w pół do pierwszej?- zaproponował
- okej... - odpowiedziałam basiorowi i poszłam w stronę nory
*Następnego dnia*
- och... spóźnię się na spotkanie z Jasperem - pomyślałam szykując się.
Wyszłam z nory. Potem nad wodospad... Tam czekał na mnie Jasper... Podeszłam do niego i powiedziałam:
- Hej, to ja Lady Shine... Tylko, że kupiłam branzoletkę zmieniającą wygląd
- Cześć, Shine... Ładnie wyglądasz
- Dzięki, Ty też - uśmiechnęłam się
<Jasper, dokończysz? :)>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.