niedziela, marca 31, 2013

Od Ellie cd. Picalla

Szczerze mówiąc byłam zdziwiona zachowaniem Picalla. Musiało mu się wydawać. Mama ma telepatię i ja mam telepatię. Tyle że słabszą. Mama nie musi pytać o zgodę żeby usłyszeć czyjeś myśli, ja tak. Mama słyszy na odległość, mi się to przytrafiło tylko raz. Ja muszę kogoś trzymać za łapę, mama nie. To trochę nie fair że Picallo się na mnie wydarł za nic. W sumie jestem ciut obrażona, ale... Może powinien to na razie przemyśleć. Może powinien posiedzieć w samotności... A może to właśnie samotność go dobija. Pomimo wszystko zawróciłam i rzuciłam na odchodne
- W razie czego będę u rodziców... Albo w jaskini spotkań tego kółka Thery...
Nie odezwał się. Ach... mówi się trudno. W sumie to mój jedyny przyjaciel, tylko Valixy mnie jeszcze lubi... Może to przez to że wyglądam trochę jak szczeniak? Na tą imprezę na pewno coś wykombinuję. Na pewno. Nawet się nie obejrzałam a już jestem przy norze. Słyszę jak rodzice rozmawiają. Nie będę im przeszkadzać. Poszłam do tej jaskini i położyłam się przy małym jeziorku. Patrzyłam smutno na nieruchomą taflę wody. Tak smutno kiedy nikogo nie ma, tak wesoło kiedy ktoś jest. Thera mi kiedyś opowiadała że te jej kółko nazywa się "Wiara". Trochę głupio. W sumie Thera już się nim nie zajmuje... Ona ciągle organizuje imprezy, ale nie dla nastolatków... To może bym to inaczej nazwała... Na przykład ""Yellow Bahama w prążki", zaśmiałam się cichutko. Nie ważne, ważne jest to... czy ja pójdę na tą imprezę. Samej mi nie wypada... Ale tu nuudy... Nudy, nudy, nudy... Zaczęłam się turlać. Wpadłam do wody. Chciałam wyjść, ale moją uwagę przyciągnęło światło. Taki jasny punkt w wodzie. Wyciągnęłam do tego moją białą łapę... I zgasło. Wyszłam z powrotem na wierzch. Jestem cała mokra! Spojrzałam z oburzeniem na taflę wody, i... zobaczyłam siebie.
<A co się działo w tym czasie u Ciebie Picallo?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.