niedziela, marca 31, 2013

Od Kła " Wielkanoc w gronie najbliższej rodziny"

Drzwi otworzyła nam Carmen. 
- Witaj barciszku.Witaj Charli. - przywitała się 
- Hej. - powiedzeliśmy równo 
- a Gdzie maluchy?
- Tutaj! - wyskoczyli zza nas nasze maluchy
- hejcia maluszki. Ja jestem waszą ciocią Carmen, a to mój mąż, wasz wujek Orion.
- A my jesteśmy waszym kuzynostwem. - wybiegli przed Oriona i Carmen ich dzieci
- Hejka kuzynostwo! - powiedział Piorun - ja jestem Piorun 
- Ja Hero
- A ja ...Rosa - spojrzała na córeczkę Carmen i Oriona.
- Ja to Szanel - zwróciła się do Rosy - a to moim bracia; Kastiel i Kori.
- Cześć - powiedział cicho Kari
- Siema wiara! - krzyknął Kastiel
- Kastiel! - zwróciła mu uwagę Carmen
- No co?
- grzeczny bądź. Dobra teraz lećcie się bawić. - powiedziała a nas( mnei i Charli) zaprowadziła do stolika gdzie czekali już ; Karis i Shiru , Likajli i Black. Wiedziałem że Likajli to siostra Oriona ale i dlatego jest Black, ale dlaczego jest Shiru? Dopiero późneij dowiedziałem się że Shiru i Karis są ze sobą.

< dokończycie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.