piątek, marca 29, 2013

Od Picalla cd Mack

-Mira jest w ciąży - powiedział Mack, a ja aż usiadłem z wrażenia.
- Co? - wymamrotałem - Zrobiłeś jej bachora!?! - wstałem gwałtownie - ty! Grrrrrr...!
- Przestań! Nie chce z Tobą walczyć! - odsunął się - Przestań!
- Bo co!?! Walnąłeś mojej siostrze dzieciaka!
- My obaj tego chcieliśmy! Ona jest dorosła! Sama decyduje o sobie!
- Grrrrr...!!! Nie całkiem sama...ojciec kazał mi się nią opiekować nawet jak będzie dorosła! i miałem wybrać jej chłopaka, a ty jeszcze jej bachora zrobiłeś! Gnój! - juz szykowałem się do skoku gdy usłyszałem głos
- Picallo!!! Jak ty możesz! Ja go kocham! - podbiegła do Mack'a moja sistra i wtuliła się w niego
- Odsuń się! 
- nie będziesz decydował o moim życiu! Nie pozwolę! A teraz będę miała z Mackiem dwójkę pięknych szczeniąt! i nic Ci do tego! Nie chce Cię znać! Wynoś się z moich oczu ty draniu! - gdy wykrzyczała na mnie te ostatnie słowa, załamałem się.~ własna siostra mnie nienawidzi...- myślałem zaąłmany. Spojrzałem się na jej rozgniewaną twarz, odwróciłem się i pobiegłem przed siebie

< Mack? chcesz coś dodać ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.