niedziela, marca 31, 2013

Od Ellie

Właśnie wychodziłam z mojej kryjówki kiedy tuż obok mojego ucha zawył Spirits
- Ahoj siostra! Rodzice urządzają Wielkanoc, możesz z kimś przyjść itp... To ja lecę do Thery.
- Ale... - nie zdążyłam nic powiedzieć. Już go nie było.
Od razu pomyślałam że może przyjdę z Picallem. W końcu nikt tej nocy nie powinien być sam.

Znalazłam go tam gdzie go zostawiłam.
- Ej, Picallo - uśmiechałam się - wiem że jesteś obrażony o nic, ale może chcesz iść ze mną na Wielkanoc do rodziców? Trochę głupio by mi było iść samej... W końcu Thera pewnie przyjdzie z Jasperem czy kogo tam sobie znalazła, Spir na pewno z Zen a ja nie chciałabym iść sama... Zgodzisz się?

<Picallo?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.