niedziela, marca 31, 2013

Od Kastiel'a CD. Piorun " Dokończenie i Wielkanoc"

Coś szepnął jej do ucha . 
- No Piorun musisz się już zmywać. Maluchy muszą odrobić lekcję - wyskoczyła z sąsiedniego pokoju mama
- No weź mamo - powiedzieliśmy równo
- Dopiero przyszedł. - wtrąciła się Szanel
- Przykro mi. Naj pierw lekcję, potem zabawa
- Dobrze proszę pani.No to do zobaczenia - powiedział i wyszedł 
- Ah...No dobra czas brać się za lekcję - powiedział Kori.
* Na drugi dzień. Wielkanoc *
 - A my jesteśmy waszym kuzynostwem. - wybiegli przed rodziców Kori,Szanel i Kastiel
- Hejka kuzynostwo! - powiedział Piorun - ja jestem Piorun - udawał że się jeszcze nie zamy.(żartował tak przed rodzicami.)
- Ja Hero
- A ja ...Rosa - Ujrzałem cud dziewczynę. Jak malinę!
- Ja to Szanel - zwróciła się do Rosy moja siostra- a to moim bracia; Kastiel i Kori. - pomachałem jej,a Kori jak to Kori tylko spojrzał i powiedział bardzo cicho;
- Cześć 
- Siema wiara! - krzyknąłem 
- Kastiel! - zwróciła mi uwagę mama

- No co?
- grzeczny bądź. Dobra teraz lećcie się bawić. - i wszyscy pobiegliśmy do pokoju Pioruna,Hero i..Rosy...
- Może zagramy w coś? - zaproponowałem jak wszyscy usiedli

<Szanel?Kori?Rosa?Piorun?Hero?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.