niedziela, marca 31, 2013

Od Picall'a cd Ellie

- Tak - wyszczerzyła zęby w uśmiechu. - A tak bez żartów, co się stało? 
- A nic. Na serio nic
- No mów! Ja ci nie wierzę!
- yyy... -   zamilkłem bo myślałem jak jej to powiedzieć.Po chwili poczułem małe drgawki i wiedziałem że telepatuję do w mojej głowie - [Cenzura] z mojej głowy!!! - wrzasnąłem na nią
- Co w ciebie wstąpiło?! 
- Nic!
- Jak nie, to nie. Cześć. Spotkamy się jut...może jednak nigdy - odwróciła nagle głowę.
- No to pani już dziękujemy! 
- Żegnam! - i odeszła

< chcesz coś dodać?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.