sobota, marca 30, 2013

Od Lady Shine

- A może Ty mi coś opowiesz o sobie hmm? - powiedział z uśmiechem i usiadł obok mnie
- Hmm... no więc dobra. A tak w ogóle, możesz mi mówić Shine. jestem trochę szalona, lubie zawierac nowe znajomości i jestem na nie otwarta, lubię przeżywac rożne przygody i ciekawie spędzać czas... Aha i lubię śpiewać i malować na piasku...
- Aha - powiedział troche jakby zamyślony
- No to dalej; nie znam mojej rodziny, bo... nie chcę o ytm mówić, ale próbuję odnaleźć moja siostrę, myślałam, że to Nala (nie należy juz do tej watahy), ale chyba sie pomyliłam...
<Jasper? Dokończysz? :)>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.