niedziela, marca 31, 2013

Od Ishtar cd. Rayana "Wielknoc u alph"

- Wiesz... Ja też myślałam o tym kto będzie bethą. I myślę że może Ellie. Ona jest taka odpowiedzialna... A alphą będzie Spirits, więc... To chyba dobry pomysł. 
- Pomyślimy o tym później...
- Tak, racja. W sumie dzisiaj Wielkanoc. Mi świetnie mija ten wieczór. Zaprosimy rodzinkę? - zapytałam
- Jak chcesz. No to kto by był?
- Oczywiście zawołamy nasze dzieciaki, Sonię, Kanzas, Blacksweet... No i może Haru?
- Dobra. To ja po nich pójdę a Ty... No po prostu coś uszykuj na ostatnią chwilę - uśmiechał się
- Pędź, dam sobie radę - ja też się już uśmiechałam
*godzinę później*
Przyszedł Haru, Sonia i Kanzas zresztą też. I Blacksweet. Ellie i Thery nie było jeszcze, a Spirits dopiero co wszedł. W sumie spodziewałam się że Ellie nie przyjdzie sama, więc powiedziałam Spiritsowi
- Jeśli chcesz to zaproś tą Zen. Albo kogo chcesz. I powiedz Therze że też może z kimś przyjść.
- Jasne - i pobiegł
- Rayan? - zapytałam
- Tak? 
- Wiesz może gdzie jest Ellie?
- Nie za bardzo...
- Korzystając z okazji że jesteśmy, może zamiast zamartwiać się tym kiedy przyjdą młodzi wymyślimy sobie jakieś zajęcie? - zaproponowała moja siostra, Sonia
- Pomyślałam o tym - uśmiechałam się - malowałaś kiedyś pisanki? - mówiłam wnosząc na stół jajka, farby, świece woskowe itp.
- Ja robiłam rok temu - wtrąciła Kanzas
- No to pewnie pamiętasz co i jak? 
- Yhm.
Przy tym całym malowaniu wszyscy się trochę pobrudziliśmy. Niespodziewanie weszło jedno z naszych "dużych szczeniąt".

<Kto wszedł? Ellie, Thera czy Spirits? Zaprosiliście kogoś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.