sobota, marca 30, 2013

Nadajemy!

Nadajemy imiona szczeniętom Kiry i Ramona!
( Nadajemy im imiona bo włąścicele wilków mają niecałe 4-5 dni na nadanie im imion)
Coli

Shayde

Joker


i jak zajdzie jeszcze jedna taka sytuacja też nadamy imiona! (Tylko ostrzegam)
 ____________________________

To napisał Rayan. Teraz ja jeśli pozwolisz.


Ty nadałeś a nie my, mnie nie wrabiaj. Boisz się że się im nie spodobają imiona i wkręcasz też mnie? :P   W sumie to rób co chcesz.
PS - co z tego że wybrałam inne szczeniaki Kła i Charli, po prostu tamte mi nieodpowiadały. A tak w ogóle nie chciałeś dać opowiadania... Zostało wstawione przeze mnie dzień po terminie.

Ishtar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.