sobota, marca 30, 2013

Od Jacoba cd. Thery

Postanowiłem pomóc Therze w przygotowaniu jutrzejszej imprezy.
- A z jakiej okazji robicie tą imprezę? - spytałem
- yy... wiesz co nawet nie wiem - powiedziała śmiejąc się
- Dobra - odzajemniłem jej uśmiech - teraz jeszcze potrzebujemy coś do jedzenia
- Noo... dobrze by było - powiedziała
A potem oboje zaczęliśmy się śmiać... Z niczego :P
- Aha, i trzeba jeszcze udekorować salę
- No racja - odpowiedziałem
*kilka godzin póżniej*
- Dobra wszystko juz chyba skończine - powiedziła ocierając pot z czoła
- No. Wiesz, miło mi było. Serio to był świetny dzień. Nigdy się jeszcze tak dobrze nie bawiłem
- Mnie też było bardzo miło. A przyjdziesz jutro na tą imprezę?
- Tak, z przyjemnaścią. No to widzimy się jutro na imprezie - powiedziałem z uśmiechem na pysku
- No jasne! To pa!
- Pa! - i odszedłem w strone mojej nory.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.