środa, marca 27, 2013

Od Lady Shine




Szłam sobie przez Łąkę. Potem zobaczyłam Jaspera. Postanowiłam się przywitać. Zaczęłam iść w jego kierunku, ale ktoś do niego podszedł i zawróciłam. Gdy skończył rozmowę, odwrócił się i zawołał:
- Hej! Zaczekaj!
Po tych słowach odwróciłam się i zobaczyłam, jak do mnie biegnie. Zatrzymałam ssię, a gdy mnie dogonił powiedział:
- Cześć, jestem Jasper, a Ty?
- Jestem Lady Shine
- Widziałem, że szłaś do mnie, coś się stało?
- Nie nic... chciałam się tylko przywitać - powiedziałam z uśmiechem
- Aha - powiedział odwzajemniając mój uśmiech
- A może spotaklibyśmy się jutro przy wodospadzie? Lepiej się poznamy.
<Jasper? :)>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.