środa, marca 27, 2013

Od Diablo


 Od czasu kiedy ujrzałem Lady, nie mogę przestać o niej myśleć. Ma taką puszystą sierść... Nie wiem czy zgrywać macho, czy być jakimś romantykiem. Tak rozmyślałem chodząc w tu i tam... Chyba cały las okrążyłem kilka razy, gdy ją zobaczyłem. Miałem zawrócić ale zawołała
 - Stój! - warknęła - Czy to Ty jesteś tym szpiegiem?
 - Nie.. Jestem tylko wilkiem z watahy... Diablo...
 - Diablo? Słyszałam coś na ten temat. To Ty byłeś tym siedzącym cały czas w norze bratem Wildfire?
 - Taaa. Trochę przeżyłem jej odejście.
 Po chwili Lady zapytała...

<Lady?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.