środa, marca 27, 2013

Od Zen " Braciszek "2/3

- Zen! Zen! - usłyszałam głos.
- Spir! - ucieszyłam się że go widzę - dawno się nie widzieliśmy! 
- No jakoś czasu nie było na spotkanie się...kto to? - dodał po chwili i zaczął przechodzić Zet'a wzrokiem
- To mój brat,Zet
- miło mi...- podał łapę mojemu bratu. Po paru minutach rozmowy spotkał nas Jasper
- Siemcia. a kto to?
- to Zet. Brat Zen'y - powiedział Spiritis
- aha. miło mi. jestem Jasper w swoim drugim wcieleniu
<sorki Spir, tu wyglądasz trochę jak wadera.>
<James?Spiritis?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.