środa, stycznia 09, 2013

Od Rutina "Tajemniczy poród"


- Hej Rutina -przywitała mnie Ashley
- Witaj.Co Cię do mnie sprowadza?
- Bo mnie...Bo nie powiedziałam wam czegoś...
- Tak?Czego?
- Bo ja jestem w ciąży!I na dziś mam termin.
- Co?!To znaczy...zaczeło się?
- Tak...
- Połóż się tutaj
***********************
Po porodzie Ashley obudziła się przy dwóch małych szczeniakach.Przy Basiorze i Waderze 
- Nazwę je Lila i Rok - odpowiedziała z uśmiechem.Ale po chwili do mojej jaskini wpadł Rayan i wyglądał na bardzo zdenerwowanego.Więc wyprowadziłam go z mojej jaskini żeby nie obudził szczeniaków  i przyprowadziłam do niego Ashley.Rozmawiali coś o tym czemu ona nie powiedziała mu o tym że jest w ciąży i kogo są te szczeniaki,ale w tedy zamilkła...powiedziała tylko że ich ojciec nie żyje i nie chce o tym mówić i weszła do jaskini.i wzieła małe ze sobą do swojej nory i tyle od tej chwili ją widziałam
***********************
szczeniaki Ashley

Rok



i Lili



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.