wtorek, stycznia 08, 2013

Od Black CD Narnia

Pewnego dnia dopadł mnie smutek,ponieważ myślałem, że nowa wataha nie przyjmie mnie zbyt miło i nie poradzę sobie w niej.Postanowiłem wiec pójść na samotny spacer po lesie. Niestety moją samotność zakłóciła jakaś wadera.
- Hej dlaczego tak młody wilk chodzi sam po lesie?Jak masz na imię? - spytała wystraszona 
- Co Cię to interesuje!?Zajmij się swoimi sprawami - odpowiedziałem jej niemiło
- Dobrze,dobrze myślałam że będę mogła Ci jakoś pomóc?A tak ogólnie jestem Narnia - odpowiedziała z lekkim uśmiechem
- Nie wiem w jaki sposób.Chciałem być sam więc przyszedłem do lasu bo myślałem że nikogo tu nie będzie.A teraz możesz zostawić mnie samego?

<i co Narnia?Zostawisz mnie samego czy nie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.