czwartek, maja 09, 2013

Od Shiru cd. Tola



 - Kochanie słyszałem co powiedziałaś "Pod nosem". Jeśli sądzisz, że mnie znienawidzą, to ja już pójdę
 - Shiru nie chciałam cię zranić
 - Ale to zrobiłaś ! - krzyknąłem - Może nawet zaprzyjaźniłaś się z Capricją, a może nawet z BlackSweet !
 - Shiru... to nie tak
 - Nie obchodzi mnie jak !
 Wybiegłem z nory. Biegłem tak szybko jak się dało. Może jeszcze ona. Rodzina zostawiła mnie przed cyrkiem, zraniła mnie blackSweet i capricja. A teraz ona. Usiadłem przy klifie. Tola biegła za mną. Gdy dotarła powiedziała:

 <Tola?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.