niedziela, maja 05, 2013

Od Blacksweet cd. Matta

- No wiem ale on ma tera inne życie i ty tak samo
- Ty tego nie zrozumiesz - powiedziałam cicho. - Zresztą nieważne. Idziemy pakować graty, przeprowadzasz się do mnie - mrugnęłam okiem
- A nie Ty do mnie? - zapytał
- Niee.. Ja już urządziłam pokoje dla Tabity i Killera
- Kto to jest?
- No... Moje nienarodzone szczeniaki. Będziesz tatusiem! "Jednego z nich" - pomyślałam 
- Nawet nie wiesz jak się ciszę
- A Ty nie wiesz jak ja.... Po prostu zajebiście. Naślemy małe na Shiiii... - popatrzył na mnie - na Shiiilę, to moja znajoma nauczycielka - uśmiechnęłam się szeroko
- Okej. A więc gdzie mieszkasz?
- No to tak.. w prawo.. w lewo.. na koniec w drzewo - mrugnęłam - tam o tam za zakrętem.
- Spoko 

<Matt i Blacksweet mieszkają razem ^^>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.