niedziela, maja 05, 2013

Od Matta cd Rayan


Dziś Sweet i Capi urodzą szczenięta. Jestem taki zestresowany że normalnie wybuchne. Poszłem do Rayana po porade basiora. Czuje się okropnie i taki......Byle jaki. Miałem szczęście bo Rayan siedział na klifie z którego było widać całą watahe. Usiadłem obok niego i powiedziałem.
- Rayan czuję się zdradzony przez Sweet.
- Czemu? - spytał
- no bo Sweet będzie miała sszczeniaki z Shiru i ze mną! To okropne! Błagam cię Rayan musze pogadać z jakimś basiorem. Poradzisz mi coś?



<Rayan?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.