środa, maja 01, 2013

Od Zephyry -"Zemsta"


Szłam lasem, nasłuchując odgłosy natury. Nagle to wszystko przerwały mi szepty.
- Ale jak?...
- No, zajdziemy ich od tyłu[..]...
Przybliżyłam się do szeptów. Zauważyłam trzy wilczyce. Blacksweet, Capricję i Lady. Postanowiłam wypuścić duchy i je unieruchomić. Wysłałam trzy potężne duchy. Złapały je za łapy.
- Ajj!! Co to ma być!?! - wrzasnęła Sweet.
- Alfons, trochę mniej boleśnie. - powiedziałam.
- Zephyra?! Ty chcesz żebyśmy zawału dostały?!
- Hah, o czym gadacie?
- O zemście na Shiru za to że... - Capricja nie dokończyła.
- Musiałaś wypaplać? - powiedziała Lady. -Chociaż, możesz się przydać.
- Niby do czego?... - mruknęła Sweet. - Do uciskania?...
Spojrzałyśmy na nią z uśmiechami.
- Ej, coś źle powiedziałam? - powiedziała zaskoczona.
- Jeśli Zephyra może przywoływać duchy, to może im rozkazywać, tak jak teraz kazała im rozkazać nas unieruchomić. Jeśli będziemy chciały zrobić coś Shiru, mogą się naprawdę przydać! - wydedukowała Lady.

<Sweet, Lady, Capricja, która dokończy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.