poniedziałek, maja 06, 2013

Od Toli Cd. Shiru

- Shiru. Przemyślałam wszystko. - mówiłam wchodząc do domu i widząc go siedzącego na łóżku i patrzącego na ścianę.
- i? - zapytał zamartwiony
- Wybaczam Ci. - westchnęłam głęboko. - Kocham Cię i nie umiem bez ciebie żyć! To przez ten eliksir i ty nie panowałeś nad sobą. - ciągnęłam dalej. - Teraz masz dwie córki i syna. - westchnęłam - z dwoma waderami - szepnęłam pod nosem. - Ale... ale to nie ważne. Ważne jest to że...że chyba jestem z tobą w ciąży. - palnęłam szybko i czekałam na jego odpowiedź. Wiem że ma już trójkę dzieci ale...ale tak wyszło. Shiru za pewne będzie chciał widywać swoje szczenięta z Capi i Sweet(jak mu na to pozwolą) i ja nic nie będę miała przeciwko temu. Zaczęłam rozumieć Sweet że chciała się ze mścić. Kochała go a ja jej go zabrałam. No ale to już przeszłość. W najbliższym czasie planuje się z nią pogodzić.

<Shiru?twoja reakcja?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.