czwartek, maja 02, 2013

Od Blacksweet cd. Ariel i Zephyry

- Jeśli Zephyra może przywoływać duchy, to może im rozkazywać, tak jak teraz kazała im rozkazać nas unieruchomić. Jeśli będziemy chciały zrobić coś Shiru, mogą się naprawdę przydać! - wydedukowała Lady
- Nooom... Taak.. Zephyra, wciągamy Cię w plan zemsty  - powiedziałam i zaczęłyśmy wyjaśniać jej o co chodzi i co trzeba będzie zrobić. W pewnym momencie przyszła jakaś wadera. Wyglądała jakby czekała aż się przedstawimy więc powiedziałam
- Jestem Sweet, a to Lady, Capricja i Zephyra
- Hej 

- Co tu robisz? - zapytałam podejrzliwie

<Ariel? PS - przypomina mi się taka bajka a syrenie Arielce xDD Od tego nazwałaś wilka?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.