piątek, maja 03, 2013

Od Ariel cd. Ellie

Niestety było za późno. Mutacja się rozpoczęła. Nie chciałam żeby Ellie zobaczyła mnie jako potwora. Wskoczyłam do wody.
- Co jest ? - zapytała Ellie
- To był potwór mutantus
- Że co ?
- Potwór co mutuje
- No nie będzie tak źle
- Nie ma mowy.
- No proszę
- Okej
Pokazałam się Miałam 8 nóg. 2 wilcze, 2 ptasi, 2 końskie i 2 smocze. Do tego 4 ogony. I sądzie, że wyrasta mi 2 głowa. Pewnie, że sądzie. I wyrosła mi 2. Ale wilcza.
- Zadowolona ?
Ellie popatrzyła na mnie, a ja weszłam do wody. Ellie powiedziała:

<Ellie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.