środa, stycznia 09, 2013

Od Snow'a i Śnieżki

Wiecie że jesteśmy tu nowi i chcieliśmy wam opowiedzieć naszą historie o tym jak zostalismy parą i jak tu trafiliśmy.To było tak:
Pewnej zimy byłem na polowaniu.Obserwowałem z mojego punktu ataku Karibu, (tnz. Coś podobnego do sarny tylko większe i z rogami ) Miałem się na nią rzucić ale coś mnie wyprzedziło!Ujrzałem ją!Śnieżkę!Była przepiękna!"Te ruchy!" Pomyślałem!Ale ona nie jest z mojej watahy!Zebrałem się w sobie i ruszyłem na nią ale ona zaczeła nie uciekać wołać mnie żebym został na swoim miejscu!
- Nie ! Ty ! Zostań! Ka.... - i nie zdążyła dokończyć! Coś mnie uderzyło w głowę!Po chwili ujrzałem ją!Chroniła mnie swoim ciałem!a wokół nas ujrzałem stado biegnących Karibu!Gdy stado przebiegło.Zacząłem jej dziękować i zaproponowałem jej spotkanie.Po pierwzysm spotkaniu durugie, trzcie i tak dalej aż wkońcu zakochaliśmy się w sobie!Obaj baliśmy się tylko tego że ktoś nas zobaczy razem!Bo wicei...my byliśmy z iinych watah...watah które ze sobą walczyły!Wiec uciekliśmy z tam tąd!i trawiliśmy na watahe błękitnego wodospadu która przyjeła nas z otwartynmi ramionami

DZIĘKUJEMY
Snow i Śnieżka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.