środa, stycznia 09, 2013

Od Śnieżka CD Rutina "Czy to już?"

- Witaj Rutino, jestem Śnieżka - przywitałam sie z waderą i przedstawiłam
- Witaj.Tak wiem domyśliłam się - odpowiedizała z uśmiechem
- Mam do Ciebie małą proźbę
- Tak?
- Bo ja ze Snow'em spodziewamy się dzici i czy?No wiesz...
- Mam sprawdzić ile dni zostało?Tak?
- Tak!Właśnie
- Dobrze już srawdzam połóż się tutaj - i wskazała łapą na legowisko.Po chwili przybiegł Snow
- Och  Śnieżka wszędzie cię szukam!
- Nie martw się Kochanie już.Rutino sprawdzi czy ejstem w ciąży! - powiedziałam z uśmiehcem na twarzy

<i co Rutino?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.