czwartek, maja 09, 2013

Od Picall'a CD. Elizabeth

- Och.... Picallo... ja już myślałam że nie zapytasz - rzuciła mi się w ramiona. To mówiło za siebie - ale nie prosisz mnie o to tylko dlatego że jestem dzieckiem alph?  Widzisz we mnie coś więcej niż... drogę do wysokiego stanowiska? - zapytała
- hmmm... muszę pomyśleć - spojrzałem na nią z lekką powagą ale od razu zacząłem się śmiać.
- Osz ty!
- Taaaaak Ellie. Interesuje mnie tylko stanowisko. haha - zaśmiałem się a ona walnęła focha - oj Ellie, ja żartuje przecież ^^

< Dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.