środa, maja 08, 2013

Od Oriona cd. Carmen



 - Niedaleko jest taki fajny klub. Mam ich plan. Zobaczymy 1) Kolacja z owoców morza. Może być ?
 - Tak, Orion co dalej ? 
 - Występy karaoke, będzie parę piosenek Kashy i Katy Perry, no i jeszcze innych piosenkarzy 
 - Fajnie
 *Pół godziny później*
 Byliśmy już gotowi do wyjścia. Kilka minut później byliśmy w tym klubie. Kolacja była pyszna. Po kolacji karaoke. Chciałem trochę śpiewać. Wszedłem na scenę i zacząłem śpiewać "Tak smakuje życie"

Link

 Gdy zszedłem ze sceny. 
 - Carmen może zaśpiewasz ? 
  

 <Carmen?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.