piątek, maja 03, 2013

Od Jockera cd. Ishtar, Rayan

( W nocy )
Miałem sen o cudnej waderze, gdy nagle usłyszałem Aaaaaaaa !!! Obudziłem się i podskoczyłem jak bym ducha ujrzał. Gdy stałem ujrzałem ................ martwą Whitepink ! Tak się przestraszyłem że gdy chciałem uciekać przy wyjściu zobaczyłem wilka który uciekał. To był wilk z Watahy Krwawego Diamentu ( WKD ) . Gdy wyszedł pobiegłem do Ishtar i Rayana .
- Ishtar - krzyknąłem
- Co się stało ??? - spytała trochę przerażona Ishtar
- Chodź ...... zobaczysz , choć do mojej nory
( W norze ) ...
- Widzisz ?!
- Eee ... , ale kto to mógł zrobić ? - spytała strasznie przestraszona Ishtar
- Wilk z ....... WKD - odrzekłem ze smutną miną
- Szkoda ..... wielka szkoda - powiedziała Ishtar
- No to Jocker idziesz do adopcjii - powiedział z powagą Rayan
- A czy ......
- A czy co ???
- Whitepink ma koleżankę, która kiedyś się mną opiekowała, czy mogła by dołaczyć- mówiąc to spojrzałem błagalnie na Rayana - Nie chce iść do adopcjii ........

( Rayan , Ishtar co wy na to ??? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.