piątek, maja 03, 2013

Od Ellie cd. Ariel

- Wiesz co? To nie fer. Ja nie pływam tak szybko jak Ty.
- Bo ja mam płetwy - Ariel pokazała mi język i popłynęła dalej
*po kilku godzinach*
- Zmęczyłam się
- A ja nie - powiedziała Ariel z uśmiechem.. 
- Taaa... Idę do przyjaciela. Dawno u niego nie byłam. Do zobaczenia!
- Pa
Pobiegłam szybko do Picalla. A co gdyby Ariel wymodziła coś i zrobiła ze mnie np. słonia? Brr...
Picalla znalazłam w jego norze. Siedział nad paczką chipsów.
- Nie uwierzysz co się stało - powiedziałam a on popatrzył na mnie - Ariel mi doprawiła dziesięć ogonów! Nawet nie pytaj jak to się stało....
- No nie pytam - mrugnął
- Wyglądam strasznie - powiedziałam i usiadłam na podłodze

<Picallo? Co powiesz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.