piątek, maja 03, 2013

Od Blacksweet cd. Matta

- Ale spójrz co mi zrobiłaś! Jestem!! Nawet nie wiem kim jestem!!!
- Ale ja wiem. Jesteś Matt. - mówiłam pół żartem
- Ale nie mam tego na myśli.. - mówił zirytowany
- Wiem. Ale nie rób z tego tragedii, byłam w upojeniu alkoholowym. To raczej tragedia dla mnie a nie dla Ciebie, to Shiru miał być ojcem obojga szczeniąt a nie jednego! Zresztą to ja będę rodzić! To pewnie boli... Eee tam, zła siekiera nie utonie - mrugnęłam okiem - To jak? Weźmiesz poważnie winę także na siebie czy będziesz marudzić że to przeze mnie? Pamiętaj że do zrobienia szczeniaczka potrzebne są dwa wilki.

<Matt?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.