sobota, lutego 02, 2013

Od Thera CD Alex

- Już sie źle odzywała Elien..hah...ona jest szurnięta..ale to moja przyjaciółka..heh - powiedziałam do Alex
- fajnie wiedzieć.. - odpowiedziała..
 - co Cie ugryzło? 
- a..nic - zaśmiała sie - mam takie dni..- podoba ci sie jakiś basior? - zapytała nagle
-yy..no...nawet dwa - zaśmiałam się
- a kto? - czekała niecierpliwie na odpowiedz
- a Sou...
 a ten drug...
- to barat Elien...Howl..Night Howl...
- ... - chyba nie wiedziała co odpowiedzieć
- a Tobie?kto?a i ogl na początku trochę Black...ale on łatwo wpada w furie..i może kogoś zranić..tego sie boje...ale zaczął opanowywać swoje emocje...
- to dobrze...prawda? - zapytała z niepewnością...
-tak...pewnie...to bardzo dobrze... - uśmiechnęłam sie do niej..- Alexi?
- Tak?
- a ci kto sie spodobał?
-y...
- Thera!Alexi! Chodźcie! zawołała Elien! Zaraz będzie Aqua kręcić!
- już idziemy! Chodź Alexi! - i pobiegłyśmy do jaskini

<Alex twoja wersja wydarzeń?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.