sobota, lutego 02, 2013

Od Aquy cd. Thery "Wiara. Gra w butelkę."

- Pocałuj...pocałuj...pocałuj...hmmm..o! Blacka!
- Co!?! - wykrzyknęłam ja i Black jednocześnie!  
- No dalej! - i znowu każdy krzyczał - całuj!całuj!całuj!
Hmm. - myślałam - w sumie to Black jest ok, ale podoba się Lexie...  A co mi tam. Podeszłam do basiora i pocałowałam go. po  chwili powiedziałam:
- No dobra, teraz ja kręcę. - zakręciałam i wypadło na...Elien. - Pytanie czy wyzwanie?

<Elien? Ps. No wielki dzięki. Teraz Lexie będzie zazdrosna>  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.