sobota, lutego 02, 2013

Od Elien CD Alexis

Ta nowa Alexis wyszła przed jaskinie złapać troche powietrza poszłam za nią.poszła dalej,nad wodospad
- Alexis! Czekaj! - Wykrzyknęłam
-Mów miii Alex! - powiedziała troche podniesionym tonem!
- dobra Alexis, sorki,Alex - powiedziałam lekko hamsko, bo wkurzył mnie jej ton 
- o idzie Twoja przyjaciółka ..idź do niej '- powiedziałai zaczeła pić wodę
- njo jak chccesz..ja wracam do jaskini..Thero - powiedziałamndo przyjaciołki i zosstawiłam je same ale po chwili krzyknęłam - sorki Alex za te odzywki mkoje,... troche jestem podenrwowana
- nic nie szkodzi.- krzyknęła

<Thera po co przyszłaś do Alexis?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.