piątek, lutego 01, 2013

Od Black'a

- Nie, dziękuje Aqua . Nie lubię lodów - odpowiedziałem waderze która spojrzała na mnie ze smutkiem w oczach. - Idziesz ze mną na spotkanie wilków młodzieży?
- No mogę iść - uśmiechnęła się po chwili
*
Doszliśmy do jaskini koło wodospadu w której było chłodno jak było lato a w zimę świeciło tam słońce i było ciepło. Po chwili dojrzałem Night Howla to znaczy Howl'a
- Hej Black. Kim jest ta śliczna panna? - zapytał Howl i spojrzał uwodzicielsko na Aquę
- To jest Aqua  - odpowiedziałem i szybko wziąłem Aque pod ramię i zabrałem do reszty czekających wilków. Thera zaczęła przemowę:
- Witajcie. Zgromadziliśmy się tu żeby... - gwałtownie odezwała się Elien 
- Daruj sobie te przemowy Thera - zaśmiała się Elien a Thera z nią
- Dobra...teraz twoja kolej - powiedział Thera
- Nasza grupa będzie nazywać się "Wiara" - powiedziała- Wiara bo... właśnie Thera? Dlaczego wiara?
- Nie wiem sama...- wszyscy zachichotali wraz z nimi - jak dojdą do nas nowe wilki roczne to mogą do nas dołączyć...- dodała - i co o tym sądzicie? -- zapytała po chwili....  
- Macie nas na zastanowienie za 2 dni- powiedziała Elien
- Czemu 2 dni? - zapytała Thera Elien

<Właśnie, czemu?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.