piątek, lutego 01, 2013

Od Elien "Wiara"

- Bo dziś wszyscy śpicie u mnie tzn. tu w naszej jaskiniiiiii! - powiedziałam i wyjęłam chipsy i piwo i różne picie i jedzenie! - zbierałam na to wiec jesteście moimi dłużnikami! dobra czas się upić! - i wszyscy złapali za piwo itp . no prawie wszyscy
- Elien... - usłyszałam niepewny głos mojej przyjaciółki...- a jak się Rayan i Ishtar dowiedzą? To będzie po nas! - powiedziała cicho żeby nikt nie usłyszał
- Oni nawet nas nie słyszą z tąd - zaśmiałam się do Thery!
*
Wszyscy byli już podpici wiec zrobiłam konkurs!
- Fobra mam pomysł! Niech każdy wybieze sobie partnera...już?
- Nooooo! - wykrzyknęli - ale jest nie do paey! - wykrzyknęła Thera!
- Dobra ro nic! Przeliże sie z dwoma!
- Co!?! - każdy krzyknął - lizać? 
- Przeciez i tak nie bedziecie paietać!
- Haha
- No dobra to ja pierwsza! Akir! chod tu do mnie przystojniaku - i pocałowałam Akira! - pomyślałam " jak on dobrze całuje"  ;*
- No Thera trraz ty!
<Thera! teraz ty i co Akir? jak całuje?^^!>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.