piątek, lutego 01, 2013

Od Night Howl "Spotkanie młodzieży. Wiara"

Moja siostra Elien i jej kumpela Thera zorganizowały spotkanie nastolatków, tnz. wilków w moim wieku itp.
- Witaj Elien - zauważyłem Therę przy wodopoju. 
- Tutaj chodźcie! - zawołała mnie i Elien Thera
- Czekali na mnie Thra, Elien,Sou i jakiś nowy Akir. Po chwili ujrzałem Blacka.Nie był sam.
- Hej Balck,kim jest ta śliczna panna? - uśmiechnąłem się uwodzicielsko do wadery stojącej koło niego 
- To jest Aqua - usiedliśmy i byliśmy już wszyscy w  komplecie . Thera i Elien mówiły coś o owych znajomościach i założeniu paczki pod tytułem "Wiara" ogl. nie słuchałem jej do końca bo wpatrywałem się w waderę Aquę. Miała piękne uwodzicielskie oczy*_*
- I jak?co o tym sądzicie? - usłyszałem niepewny głos Thery 

<No Akir,Aqua,Sou,Black? Co sądzicie o Wierze? Thera i Elien? przewodniczące^^bo wymyśliły>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.