niedziela, lutego 03, 2013

Od Thery " Kłótnia"

Po zabawie w źródle z przyjaciółmi zaczeło mi burczeć w brzuchu. Więc zapytałam sie cicho Elien
- idziesz zapolować? 
- no pewnie - gdy wyruszałyśmy Elien powiedziała - zaraz wracamy
- okej - wykrzykneli wszyscy
- Elien! jest! mały Karibu! - szepnełam
- co!?! - powiedziała cicho - jest wyższy  odnas! 
- noi co...spróbójmy! 
- dobra - zgodziła sie...próba sie nie udała! ah! - Thera?
- co?
- Czemu nie zapytasz Sou o chodzenie? - zapytała jak wracałyśmy.Stanełam jak wryta!
- Bo nie chce! - powiedziałam z powagą
- ta jasne...
- to niech on zapyta , jak ci tak zależy! - wartknełam
- Dobra już...Thera kocha Sou!Thera kocha Sou! - śpiewała przerz droge!
- Przestań!!! - wrzasnełam - ja go nie kocham! on nawet mi sie nie podoba! Ten buziak to tylko do gry!
- Aha..to tak.. - odwróciłam sie gwałtownie
- Sou...to nie tak! - tłumaczyułam sie!
- a jak? - powiedział z grobową miną - poprostu sie mną bawiłaś
- nie! - przerwałam mu
- ta? a jak wytłumaczysz te słowa?
- poprostu chciałam żeby Elien sie odczepiła!Kocham Cie!naprawde!

<Sou?>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.