sobota, lutego 02, 2013

Od Sou "Gra w butelke,wiara"

-teraz ja kręce - powiedziałem...wypadło na Akira - Akir..
- teraz ja - powiedział i zaśmiał się
- przerwa! - krzykneła Elien.. wsyscy wstali i pobiegli na dwór. było ciepło...jak na 2-3 w nocy...po chwili usłyszałem plusk i cieniutki krzyk
- aa! - Aqua została wrzucona do wody przez Black'a a po chwili  i on został wrzucony razem z Elien która go popchneła a on ją złapał za ogon
- aa! pomocy! - zaśmiała się. zaówarzyłem że Thera i Alexi chcą wepchnąć Akira do wody,jak one skoczyły nanoegho żeby go wepchnąć on szybko wzniósł sie w powietrze a one wpadły do wody!
- a!! - znowu krzyki! 
- jestem już trochę mokry.. - odezwał sie Howl który przykażdym wpadnieciu zostasał ochlapany bo siedział koło brzegu
- chłopaki chodźcie! - kryknęła Aqua! 
- woda jest bardzo ciepła jak na tą noc! - odezwała sie Alex
- Nie dzięki - odezwał sie Akir - nie przepadam za takimi kompielami - dokończył po chwili
- No Sou!Howl! chodźcie! - zawołała Thera.
- Ja też nie przepadsam...w końcu jesem wilkim ognia..- i po chwili dodałem cichutko - czasami luboe..ale czasami.. - chyba tylko słyszał mnie Akir który usiadł koło mnie, bo spojrzał sie na mnie gwałtownie...
- a ja lubie! i to bardzo! Black! Panienienki!odsuńcie się!- odezwał sie gwałtownie Howl i wskoczył do źródła i prawie mnieochlapł...ale nie chciałem sie już odzywać.jak oni bawili sie w najlepsze, ja i Akir zaczeliśmy rozmowę
- mam do Ciebie dwa pytania...- zacząłem
- jakie? - zdziwioł sie Akir
- jakie chcesz zadanie albo pytanie jak wrócimy grać w butelkę i która wadera co sie podoba? - powiedziałem cicho żeby nikt nie usłyszał

<no Akir? odp mi?>






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.