sobota, lutego 02, 2013

Od Blue cd Hatsuko

- witaj Haru - przywitałem sie z basiorem
- o hej - odpowiedział zdziwiony -  co ty robisz o 3 rano tutaj? - zapytał sie
- odprowadzałem Hatsuko do domu...
- o tej porze?
- nooo...byliśmy u mnie tzn nie sami..zaprosiłem jeszcze Ishtar i Rayana..chciałem ciebie ale nigdzie ciebie nie było
- o sorki...byłem i tak zajęty - uśmiechnął sie
- byłeś nad jeziorem co? u młodych?
- no..z kąd wiesz!?? - podniusł cichy ton
- byłem tam ciebie szukac i zaówarzyłem młodych i ciebie w siortku to juz nie chciałem ci przeszkadzać - powiedziałem szczerze
- o..ale ie powiesz Rayanjowi ani Ishtar? ani nikomu?!?
- nie no co y..ja kapuś nie jestem..możesz na mnie lizyć
- Haru..czemu nie śpisz? - usłyszałem głos Ishtar
- yyy..
- bo go obudziłem jak odprowadzałem Hatsuko - szybko obroniem go przed odpowiedzią
- aha.. idź już do siebie Blue - powiedziała 
- dobrze tylko jeszcze pójdę pożegnać sie z Hatsuko
- dobrz..Ishtar chodź kochanie..pamietasz?Thery w domu nie ma..- zaśmiał sie cicho Rayan 
- wiem..przestań! - wyszeptała - nie przy wilkach.. - i poszli do nory ... nie chce wiedzieć co robil ^^ tajemnica :D
- Blue - zawołała cichjo Hatsuko
- już idę - pogadamy jutro,to znaczy dziś...po npołudni...pa 
- pa -odpowoedział i schjował sie w norze...
- jestem Gwiazdko - zażartowałem
- heh...zawstydzasz mnie - powiedziała...
- to była fajna noc..- mpowiedziała.. - pogadaliśmy szczerze o planach watahy itp. fajnie że Rayan pozwoloił ci być z nami..
- no..Hatsuko...pa -i odeszłem
- pa - powiedziała zasmucona.
- nie... - szepnąłem - znowu sie nie wycofam - i odwróciłem sie gwałtownie - Hatsuko!czekaj! - wadera staneła nieruchomo 
- tak? - powiedziała - pocałowałem waderę i powiedziałem
- Dobranoc Hatsuko - i zacząłem odchodzić do swojej nory z uśmichem na twarzy..

<Hatsuko?co o tym sądzisz? zatrzymasz mnie?czy chcesz podać swój plan wydarzeń hehe ?>




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.