niedziela, lutego 10, 2013

Od Likaji

Obudziłam się wcześnie rano czując zapach dymu natychmiast wybiegłam przed nore i zobaczyłam palący się las. Podeszłam bliżej lasy gdy nagle usłyszałam wycie przywódcy wrogiej watachy. Zaczełam uciekać przez las choć bardzo porzył mnie ogień lecz biegła coraz dalej i dalej. Diegłam tak szybko że nie zauwachyła cierni przed sobą. Jedna wilki z wrogiej watachy mnie nie widzały więc użyłam mocy i stałam się nie widzialna. Wilki przeszły obok mnie. Gdy poszły wystarczająco daleko zaczełam krzyczeć pomocy. I wtedy znalazł mnie Black.
- Kim jesteś widzę że nie stąd - zapytał Black
- Jestem Likaja wilk magi i ognia a ty kim jesteś - odpowiedziałam
- Ja jestem Black wilk niebios a tak w ogóle co ty tu robisz

- Pomożesz mi Black uciekałam przed wrogą watachą
- Rozumiem pomogę ci
- Dzięki Black
I tak Black zaprowadził mnie do Rayana i Ishtar którzy przyjęli mnie do watahy.

 <Black masz coś do dodania?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.