piątek, lutego 01, 2013

Od Blue cd. Hatsuko

Dawno nie widziałem się z Hatsuko, więc postanowiłem sie do niej przejść.
Znalazłem ją koło jej nory. Zerwałem pięknego kwiata i dumnym krokiem podszedłem do niej.
- Witaj Hatsuko- przywitałem się  z waderą 
- O hej - powiedziała z uśmiechem 
- To dla ciebie
- Jaki przepiękny - i dała mi buzi w policzek
-Hatsuko...nie mogę dłużej tego ukrywać...po prostu po... - w tej chwili z jej nory wyszedł Haru i przerwał mi
- Skończone! Teraz zaprowadź mnie do swojej nowej nory gdzie mam to zabrać ? - powiedział
- Przeprowadzasz się ?- zapytałem zdziwiony
- Tak. Koło nory Ishtar i Rayan'a
- Ja mieszkam koło ich nory - wypowiedzieliśmy równo ja i Haru
- Dobra my idziemy.Pa- powiedziała po chwili Hatsuko
- Dobra .Pa- powiedziałem ze smutkiem i odszedłem ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.