niedziela, marca 03, 2013

od WildFire "Imiona imiona"


Jestem bardzo szczęśliwa bo będe miała dwie waderki tylko jak powiedzieć to dzieciom napewno się zdziwią ale tak to jest gdy leżałam w noże i rozmyślałam nad imionami dla waderek do nory wszedł tryskający energią Mack kipiał od szczęścia a na pysku miał uśmiech od ucha do ucha ale były też przejawy smutku i właśnie w tedy powiedziałam
-Co taki radosny ,a jednocześnie smutny coś się stało??
-nie to nic takiego
-powiedz co się stało
-nic takiego
-Mack co jest
-no dobra wygrałaś
-słucham
-no więc nie mam żadnych znajomych
-a więc oto chodzi
-Blackpink już ma przyjaciółkę
-ta jej przyjaciółka ci się podoba
-nie ktoś inny
-moge wiedzieć kto?
-to Thera piękna Thera ale nie mów nikomu
-rozumiem a co cię tak cieszyło?
-to że znalazłem rubin do lekarstwa dla Ihstar
-to códownie ja też musze ci coś powiedzieć
-słucham mamo
-jestem w ciąży
-naprawde to chyba super basior czy wadera?
-dwie wadery
-wow
-Music i Blackpink już wiedzą pomożesz mi wybrać imiona?
-jasne!!
Po godzinie znaleźliśmy códowne imiona Valixy i Charli obydwa były códowne i co najważniejsze nam obydwum się podobały, po jakimś czasie przyszedł Diablo i opowiedziałam mu o wszystkim i ucieszył się i tak jak obiecywał tydzień temu zabrał dziś Macka na polowanie i jak go poprosiłam przyszedł na kolacje było świetnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.