poniedziałek, marca 04, 2013

Od Thery " Zapoznanie "

Mama i tata przyszli po mnie do Rutiny. Czułam się już bardzo dobrze więc sama bez trudu doszłam do domu.Po chwili z nory wyleciały dwa małe szkraby, a mama powiedziała
- poznaj swoje rodzeństwo.To jest Elizabeth(Ellie) a to Spiritis(Spir)
- o jakie słodkie - przytuliłam szczeniaki, po chwili maluchy ziewneły -ooo..śpiące?
- położę je - powiedział Rayan
- mogę się spotkać z Howlem i Aqua? i innymi?
- w słowie inni miałaś na myśli Sou?
- Tak....
- Czemu z nim zerwałaś?
- hmm? - wyskoczyłam z myśli 
- Czemu z nim zerwałaś? - powtórzyła i usiadła koło mnie
- bo...sama nie wiem..nic do niego nie czułam...
- a teraz czu.... - i ktoś jej przerwał
- Witaj Thera! - znad nieba nadleciał Black
- hej
- już czujesz się lepiej?
- tak
- tu jest! chodźcie! - zawołał Black...Po chwili przyszli: Aqua,Howl i Akira 

<kto dokończy z was?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.