sobota, marca 09, 2013

Od Likaji "Wspomnienie podróży"




Szłam przez las. Po raz pierwszy od wielu dni. Nie zauważyłam przed sobą drzewa. Upadłam na twardą bardzo twardą ziemię. Za mną odezwał się jakiś głos:
- Nic ci nie jest?
Odwróciłam się. Za mną stał Black.
- Nie Black nic mi nie jest
- Zauważyłem, że ostatnio nie wychodzisz z nory. Coś się stało?
- Nie mój brat robi nowe eliksiry i musiałam szukać różnych składników z moich podróży
- Ty podróżowałaś?
- Tak obeszłam cały świat w z dłuż i w szerz
- Fajnie. Ja za bardzo nie podróżowałem
- Mogę ci kiedyś opowiedzieć o moich podróżach jak będziesz chciał.
Przez chwilę milczeliśmy. Przerwałam ciszę mówiąc:
- Black może się gdzieś przejdziemy?

<Black dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.