poniedziałek, marca 11, 2013

Od Likaji "Przebudzony talent"

Poszłam do brata zapytać się o coś. Spotkałam go nad wodospadem:
- Orion czy mogę się ciebie o coś zapytać?
- Tak, pytaj śmiało. O co chodzi?
- Kocham śpiewać, ale chyba mam nie ładny głos tak mi się zdaje
- Zaśpiewaj mi coś to się dowiemy
Śpiewałam bardzo długo. Jedne były skoczne, inne smutne, jeszcze inne bardzo śmieszne. Brat w końcu powiedział:
- Nie masz brzydkiego głosu, przeciwnie masz piękny głos
- Dzięki może posłuchasz piosenki którą najbardziej lubię?
- Tak, z przyjemnością


Skończyłam śpiewać. Brat zapytał się mnie:
- Dlaczego tak lubisz te piosenkę?
- Lubię ją przez ryt, przez wszystko, po prostu lubię nie znaczy dla mnie czegoś szczególnego
- Rozumiem siostro, muszę biec nie długo się spotkamy
Pobiegł w głąb lasu, a ja zostałam przy wodospadzie. Po chwili podszedł do wodopoju jakiś wilk.

<Ktoś dokończy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.